Evrei Etiopieni


Israelul va aduce inapoi in Israel ultimii Evrei Etiopieni pina în 2014
Biroul Guvernamental din Ierusalim a aprobat planurile de a aduce în Israel în următorii doi ani, ultimii Evrei din Etiopia.
După o pauza de cinci ani din programul de imigrare în Israel, guvernul primului ministrul Benjamin Netanyahu a dat permisiunea pentru o comunitate de cetăţeni Evrei Etiopieni, care fac parte din "triburile pierdute" ale lui Israel, sa poata trăi în Statul Israel.

Peste 120.000 de Evrei din Etiopia trăiesc deja în prezent în Israel, ca rezultat valurilor de imigraţie de-a lungul ultimelor trei decenii. Potrivit experţilor, aproximativ 2.200 de Evrei înca mai traiesc in Etiopia.
Aceste "ramasite" sunt "FALASHAS", membri ai unei comunitati, care sau convertit la creştinism sub presiunea autoritatilor de peste un secol, dar în timp au revenit la iudaism.

Unii din Israel si-au pus multe întrebari dacă "FALASHAS" sunt cu adevărat Evrei. Imigranţii Etiopieni trebuie să treacă periodic printr-un proces de convertire religioasă. Odată ce intra in interiorul ţării (Israel), multi imigranti se confruntă cu multe probleme de asimilare, din cauza diferenţelor culturale ,unii  dintre ei susţin că s-au întâlnit si  cu rasism.
Guvernul a declarat că va deschide un centru de absorbţie în septembrie, în valoare totală de 4.3 milioane dolari, pentru ca noii veniţi sa poate sa se acomodeze.
Potrivit profeţiei, acesti Evreii ar veni din sud, în ultimele zile, o revenire în ţara lor - ţara patriarhilor, Dumnezeu are în control tot ce a promis !
Nu te teme de nimic, căci Eu sînt cu tine, Eu voi aduce înapoi neamul tău dela răsărit, şi te voi strînge dela apus.Voi zice miază noaptei: ,Dă încoace!` şi miazăzilei: ,Nu opri`, ci adu-Mi fiii din ţările depărtate şi fiicele dela marginea pămîntului:pe toţi ceice poartă Numele Meu şi pe cari i-am făcut spre slava Mea, pe cari i-am întocmit şi i-am alcătuit.``(Isaía 43:5-7)

despre aceasta Comunitate >FALASHAS< putem vedea mai multe detalii pe pagina de Enciclopedie Iudaica :http://www.jewishencyclopedia.com/articles/5987-falashas          SHALOM !!!

Comentarii