IMPORTANTA NUMELOR SFINTE

·         Dumnezeu  versus  YHWH

Wikipedia spune: În primul sens, termenul „Dumnezeu” corespunde tetragramei ebraice YHWH, ce este un acronim (acronim pentru ca sa se poata pronunta ca YAHWEH, YAUE, YAHUWAH etc.); transliterarea acestei tetragrame mai cunoaște și formele YHVH, JHVH sau JHWH. (…) termenul este un împrumut de la păgânism, el provenind din latinescul „Domine Deus”.

Adica, in Biblia tradusa de Cornilescu, “Dumnezeu” corespunde cu “YHWH”.
De ce nu a folosit numele adevarat YHWH, evreiesc, ci a folosit cuvantul Dumnezeu”, greco-latin, format din dumne + ZEU - care provine din limba greaca, de la cuvantul ZEUS = "Tatăl zeilor " si conducătorul zeilor de pe Muntele Olimp? Pt. ca Satana nu doarme. Scopul lui e de a ponegri toata lucrarea Creatorului. In primul rand sa-l coboare la statutul de zeu si sa-i stearga numele.

Creatorul nostru nu este un zeu. Cu atat mai mult tatal zeilor. El este unicul Atotputernic Creator! Nu poate fi comparat cu un zeu.
Provenienta Lui nu este latina sau greaca. Este evreiasca.

·         Isus versus YAHSHUAH

Numele Iisus Hristos, la fel, are o baza păgînă, grecească.
Christ vine de la cuvantul “cruce”, obiect pe care, spune Cornilescu, a fost rastignit Iisus Hristos. Poate ca Isus Hristos chiar a fost rastignit pe cruce, dar YAHSHUAH HaMashiya in nici un caz. Acesta a fost rastignit pe un lemn. Aici la fel se vede mana celui rau.

Mama Lui YAHSHUAH, care era evreica, nu avea cum sa-i dea fiului sau un nume grecesc. Nu avea cum sa iasa din semintia lui David (Matei cap. 1) un grec. Niciunde in Scriptura nu scrie ca vom fi mantuiti de un grec.

"Voi va inchinati la ce NU CUNOASTETI; noi ne inchinam la ce CUNOASTEM, caci Mantuirea vine de la IUDEI.(Ioan 4)

Numele adevarat al Mantuitorului nostru chiar include numele lui YAHWEH:
YAHSHUAH = YAH + SHUAH = YAH Mantuitorul

Cuvantul “Domnul” este un titlu folosit, din respect, pentru a chema o persoana care iti este straina si al carui nume nu il cunosti.
YHWH nu ne este strain ca sa il numim Domn. El este Tatal nostru. Nu numim pe Tatal nostru Domn. El chiar vrea sa fie prietenul nostru. Nu numim prietenii nostrii Domni si Doamne.
Daca numim pe Tatal nostru “Domnu´” inseamna ca nu ne este Tata, este un strain pt.noi, si mai trist este cand ne rugam la Doamne.
(Si aici e mana lui Satan, care face orice numai sa faca necunoscut adevarul.)

Domnul sau Adonai (in evreieste)

Titlul “Domn” face trimitere chiar si la zeul “Baal”. Scrie Wikipedia: “Baʿal este denumirea unui zeu vest-semitic și înseamnă în limba ebraică Domn, Maestru, Stăpân, Soț, Rege sau Zeu.”

Acuma am sa iti demonstrez prin Scriptura faptul ca cunoasterea numelui Creatorului nostru este o conditie a mantuirii noastre, ca nu putem sa il evitam, sa-i dam alte nume si sa-l batjocorim.

(Iti scriu cum scrie in Scriptura mea… Vezi cum e scris in a mea si cum scrie in a ta (Cornilescu). Uita-te si ai sa vezi ce confuzie exista in biblia scrisa de Cornilescu in legatura cu Dumnezeu (cu “D” mare, cu “d” mic, la singular, la plural, Domnul Dumnezeu, Domnul Isus etc.)

Nu fac reclama la Scriptura care a fost tiparita si adusa in Romania sau persoanelor implicate, care din sinceritate au dorit ca Numele Sfinte sa fie cunoscute, caci numai la asta cauta unii sa gaseasca tot felul de interpretari, in loc sa se uite la cuvant si sa vrea sa cunoasca adevarul.

 Uita-te numai la versetele scripturii si incearca sa intelegi. Si eu am crezut in biblia scrisa de Cornilescu, si am slujit la Dumnezeu si la Isus, dar prin cercetare, Cel de Sus mi-a dat un Duh nou, o inima noua… si am inteles. E de fapt asa cum scrie in Scriptura (Ezechiel 36:26).

As vrea ca prin Duhul Sfant, prin cercetare, sa ti dai seama si tu de multe lucruri care (spiritual) is ascunse pt. multe persoane, din cauza lucrarii a celui rau, care ii orbeste. Nu am nici o intentie rea. Creatorul imi este martor. M-as bucura sa intelegi si tu multe lucruri pe care le-am inteles si eu.Nu uita ca si eu vin din aceeasi credinta ca tine, deci stiu in ce crezi, caci si eu am crezut. Intentia nu e de a proslavi Scriptura tiparita (care chiar are greseli de tipografie care trebuie corectate), ci de a cauta si de a cunoaste Adevarul ca sa fim mantuiti. Ok…destul. : Sa trecem la treaba! J )

·         Exodul 23:20-2120. Iată*, Eu trimit un Înger înaintea ta, ca să te ocrotească pe drum şi să te ducă în locul pe care l-am pregătit. 21. Fii cu ochii în patru înaintea Lui şi ascultă glasul Lui; să nu te împotriveşti* Lui, pentru că nu vă va** ierta păcatele, căci Numele Meu este în El.

In primul rand, Creatorul, YHWH este DUH. Stralucirea lui e asa de mare incat daca il vede cineva, moare. Ca sa ni se poata arata, El preia diferite forme, in acest caz: inger.
Ingerul este insusi YAHSHUAH HaMashiya). De unde stiu asta ? Pt. ca El spune:“Numele Meu este în El”.

Numele Tatalui, YHWH = YAHWEH este in numele fiului YAHSHUAH, care se arata intr-un chip de inger.

Daca stam sa ne gandim, intre Domnul(D-Zeu) si Isus(Hristos) nu exista nici o legatura. Nu avem cum sa spunem ca Numele Domnul este in numele Isus,sau invers.

Altceva, El spune să nu te împotriveşti* Lui. Chiar daca au trecut ani de atunci, nu trebuie sa I ne impotrivim,deorece invitatia este valabila si noua.

·         Filipeni 2:5-11: 5. Să* aveţi în voi gîndul acesta care era şi în haMaşiya יהושע (Yașua): 6. El, măcar că* are chipul lui  יהוה (YAUE), totuşi n-a** crezut ca un lucru de apucat să fie deopotrivă cu  יהוה (YAUE), 7. ci* S-a dezbrăcat pe Sine însuşi şi a luat un chip de rob** făcîndu-Se asemenea oamenilor. 8. La înfăţişare a fost găsit ca un om, S-a smerit şi S-a făcut* ascultător pînă la moarte, şi încă moarte de răstignire. 9. De aceea şi  יהוה (YAUE) L-a* înălţat nespus de mult şi I-a** dat Numele care este mai presus de orice nume; 10. pentru ca* în Numele lui יהושע (Yașua), să se plece orice genunchi al celor din ceruri, de pe pămînt şi de sub pămînt, 11. şi orice* limbă să mărturisească, spre slava lui  יהוה (YAUE), Eylohim Tatăl, că יהושע (Yașua) haMaşiya este Stăpînul.

Scrie ca “haMaşiya יהושע (Yașua) …. are chipul lui  יהוה (YAUE)”.
In primul rand, cum am spus mai sus, El nu isi arata slava la oameni, ci preia diferite forme ca sa ni se arate. Aici, Mantuitorul nostru, YASHUAH haMashiah, omul si robul care a murit pentru noi.

In al doilea rand, argumenteaza din nou legatura dintre numele Creatorului YAHWEH (Tatal) si Mantuitorului YAHSHUAH (Fiul). YAH a dat fiului sau numele care este mai presus de orice nume, adica numele Lui, YAH(+)SHUAH.

Daca ar fi sa vedem lucrul acesta dupa biblia scrisa de Cornilescu, cum explicam lucrul acesta ? Care e Numele mai presus de orice nume dat Mantuitorului nostru? Isus ? Ce legatura este intre Isus si Dumnezeu ? Ce legatura este intre Neprihanire si Faradelege ? Ce Legatura este intre idoli si Creator ? avind in vedere ca Psalmul 96:5 ne spune : Căci* dumnezeii popoarelor, toți sunt nişte idoli, dar** יהוה (YAUE) a creat cerurile.

Dupa aceea, n-avem cum sa-l chemam atat pe Creatorul nostru cat si pe idolii oamenilor pe acelasi nume, Dumnezeu sau Dumnezei. Numele Lui este mai presus de orice nume, si nimeni nu poate sa-l preia.

Dupa aceea spune ca în Numele lui יהושע (Yașua) să se plece orice genunchi”, inclusiv genunchii mei si ai tai.

·         Ioan 17:3: Şi Viaţa* Veşnică este aceasta: să Te cunoască pe Tine, יהוה (YAUE) ** singurul Eylohim Adevărat, şi pe יהושע (Yașua) haMaşiya pe care L-ai trimis Tu.

Aici se demonstreaza faptul ca pentru a fi mantuiti trebuie sa-l cunoastem pe יהוה (YAUE) ** singurul Eylohim Adevărat, şi pe יהושע (Yașua) haMaşiya nu pe Dumnezeu.
Daca YAHWEH este singurul Eylohim (Eylohim =Atotputernic), nu are cum sa i se asocieze numele Dumnezeu, nume dat zeilor si care in biblie apare si la plural, cu D mare, cu d mic (ilogic). Cel rau l-a amestecat cu zeii, l-a coborat pe YAHWEH Eylohim la conditia de zeu si i-a ponegrit unicitatea.

Numele lui nu poate fi pus la plural. El e UNIC, UNUL SINGUR.

·         Ioan 17:6: Am* făcut cunoscut Numele Tău oamenilor pe care** Mi i-ai dat din lume. Ai Tăi erau, şi Tu Mi i-ai dat; şi ei au păzit Cuvîntul Tău.

Aici vedem ca YAHSHUAH a facut cunoscut numele Creatorului oamenilor. Si noi suntem oameni.
Nu spune ca a fost interzisa pronuntarea Numelui Lui. Din contra, L-a facut cunoscut ca sa fie pronuntat.

Acuma a venit vremea cand ni se face si noua cunoscut numele Lui,iar noi il evitam, nu vrem sa stim, continuam sa il numim asa cum il cheama si Satana.
A facut cunoscut numele Tatalui, findca chiar numele Lui contine numele Tatalui YAHWEH: YAHSHUAH.

In verset se face legatura cuvantului cu numele: Am* făcut cunoscut Numele Tău oamenilor (…)şi ei au păzit Cuvîntul Tău. Adica, daca cunoastem si respectam Numele Lui (primul lucru pe care trebuie sa il stim despre cineva) cunoastem si Cuvantul Lui, il intelegem.
Daca nu stim, nu respectam si nu ne intereseaza numele Lui, nu stim, nu respectam si nu intelegem ceea ce vrea de la noi, adica Cuvantul Lui.

·         Ioan 17:26: Eu* le-am făcut cunoscut Numele Tău şi li-l voi mai face cunoscut, pentru ca dragostea cu** care M-ai iubit Tu să fie în ei, şi Eu să fiu în ei.”

Aici ni se spune ca Numele Lui a fost facut cunoscut deja, atat in timpul lui Moise, cand au fost date poruncile, cat si in timpul ucenicilor, prin YAHSHUAH.

Si il mai face cunoscut astazi… mie si tie. Caci in toti acesti ani a fost ponegrit prin numele “Domnul,Dumnezeu,Dios,Isus…..”. (Ca si pe pamant, doi prieteni isi marturisesc totul. Asa si Tatal nostru, le face cunoscut totul prietenilor Lui, in primul rand numele.)

·         Exodul 3:14-15: 14. יהוה (YAUE) a zis lui Moise:Eu sînt יהוה (YAUE).” Şi a adăugat: „Vei răspunde copiilor lui Israel astfel: „Cel ce Se numeşte יהוה (YAUE), m-a trimis la voi.” 15. יהוה (YAUE) a mai zis lui Moise: „Aşa să vorbeşti copiilor lui Israel: „ יהוה (YAUE) Cel Atotputernic al părinţilor voştri, יהוה (YAUE) al lui Avraam, יהוה (YAUE) al lui Isaac şi יהוה (YAUE) al lui Iacov, m-a trimis la voi. Acesta este Numele* Meu pentru veşnicie, acesta este Numele Meu din neam în neam.”

In momentul in care Tatal nostru ne-a dat cele 10 porunci, in primul rand chiar in Porunca intaia el ni s-a prezentat. Si-a facut cunoscut numele. Nu a fot ascuns, nu a fost interzis sa fie pronuntat. Numele lui este pentru VESNICIE, DIN NEAM IN NEAM. Nu a fost oprit niciodata.

Cel rau a facut asa ca oamenii sa creada ca e interzis sa pronuntam numele Lui. Evrei nu pronunta, pt ca ei sunt orbiti, vezi Romani 11, dar odata ce timpul intoarceri lor in tara promisa deja sunt semne ca incep sa-l primeasca!

·         Exodul 23:13. Să păziţi* tot ce v-am spus şi să nu rostiţi numele** dumnezeilor: numele lor să nu se audă ieşind din gura voastră.

Pt. cine vrea sa inteleaga si nu se uita la cine a tiparit scriptura, aici se vede perfect si, din nou, lucrarea celui rau impotriva Tatalui nostru. Tatal ne spune sa nu rostim numele dumnezeilor. Iar cel RAU ce a facut ? I-a dat chiar numele Dumnezeu (doar ca cu “D” mare. Caci de ar fi cu “d” mic, cine-i umpic mai luminat ar fi inteles imediat ca ceva nu e bine).

Cu biblia scrisa de Cornilescu si de altii, Satana si-a pregatit tot terenul, o multime de “fani”, de urmasi, tot Crestinismul=(Curva cea Mare=Religia) care imbata cu invataturile sale,vezi Apoc.17 cu vers.1si2 (Satan nu are treaba cu musulmanii,budistii etc., caci acestia de la bun inceput deja au avut un idol la care sa se inchine. Nu mai are nevoie Satana sa lucreze printre ei. Acestia sunt urmasii lui de la inceput).

In schimb urmasii Lui YAHWEH, ai sa vezi imediat in Scriptura, sunt intr-un numar mic.

           • Tefania 3:12 . Voi lăsa în mijlocul tău un popor* smerit şi mic, care se va încrede în Numele יהוה (YAUE).

Luand in alt fel acest verset, chemandu-l pe Tatal nostru Dumnezeu, pazim ceea ce ne cere ? Doua cereri intr-un singur verset. In biblia Cornilescu aceste afirmatii se contrazic “pe fata” una pe alta. Cei orbiti de invatatura lui Satana nu inteleg aceasta. Spun ca nu conteaza numele. Conteaza!!!... El spune “sa paziti tot ce v-am spus”!

De ce oare nu trebuie sa rostim numele dumnezeilor? Pt. ca… (sa vedem in urmatorul verset..)

·         Ieremia 10:11: Aşa să le vorbiţi: „dumnezeii*n-au creat nici cerurile, nici pămîntul, ei vor pieri** de pe pămînt şi de sub ceruri.

Scriptura ne spune ca DUMNEZEII (la plural), inclusiv DUMNEZEU (la singular), nu au creat nici cerurile, nici pamantul, adica NIMIC.
Atunci cum ne inchinam noi la DUMNEZEU ? Un DUMNEZEU care n-a facut nimic si e sortit pieirii.
Mai un motiv ca Creatorul nostru nu poate fi numit DUMNEZEU.

De ce oare vor pieri dumnezeii ? Pt. ca… (ne spune urmatorul verset..)

·         Psalmul 96:05: Căci* dumnezeii popoarelor, toți sunt nişte idoli, dar** יהוה (YAUE) a creat cerurile.

… DUMNEZEII (la plurar), inclusiv DUMNEZEU (la singular), sunt niste IDOLI.
YHWH a creat cerurile.

In biblia Cornilescu in acest verset scrie: “Domnul a creat cerurile”. Care Domn? Oare de ce nu scrie ca Dumnezeu a creat cerurile? Pt. ca ar fi prea batator la ochi si oamenii si-ar da seama imediat ca ceva nu e bine. Cum adica dumnezeii popoarelor sunt niste idoli si Dumnezeu a creat cerurile (ilogic, chiar si din punct de vedere uman). Nu e convenabil la Satana asa ceva. De aceea a folosit titlul “Domnul”.

•    Psalmul 96:02-04: 2. Cîntaţi lui יהוה (YAUE), binecuvîntaţi Numele Lui, vestiţi din zi în zi Mîntuirea Lui! 3. Povestiţi printre neamuri slava Lui, printre toate popoarele minunile Lui! 4. Căci יהוה (YAUE) este Mare* şi foarte vrednic** de laudă.El este mai de temut decît dumnezeii.

Noi trebuie sa binecuvantam Numele Lui. Cel rau spune sa tacem, sa nu cumva sa-l pronuntam (tot timpul face invers. El nu doarme. Cine e calauzit de Duhul Sfant intelege ca aceasta vine de la cel rau.) “El este mai de temut decat dumnezeii”. Cum se poate ca Dumnezeu sa fie mai de temut decat dumnezeii? Doar pt. ca se scrie cu “D” mare ? Interesant!

·         Exod 20:2 : 2. „Eu* sunt יהוה (YAUE) Cel Atotputernic, Mîntuitorul tău care te-a scos** din ţara Egiptului, din casa robiei.

Aici se face iarasi legatura intre YAHWEH “Cel Atotputernic” si YAH “Mantuitorul” = YAHSHUAH, se dovedeste faptul ca nu exista nici o treime / trinitate: YAHWEH este YAHSHUAH.

Daca ar fi sa credem in trinitate, hai sa inlocuim Eu* sunt יהוה (YAUE) Cel Atotputernic, Mîntuitorul tău care te-a scos** din ţara Egiptului, din casa robiei.”----- cu “Noi doi te-am scos din tara Egiptului, din casa robiei”. .....Nu cred ca i-ar placea la Tatal Ceresc sa auda asa ceva. Scrie in Exod 20:05 “Eu, יהוה (YAUE) Cel Atotputernic al tău, sunt Atotputernic gelos**”.

Dar “trinitatea” este o alta tema. Nu o dezbatem aici. E doar o alta idee ce a fost inventata de cel RAU.

·         Exod 20:04: “Să* nu-ţi faci dumnezei ciopliți, ori vreo înfăţişare a lucrurilor care sunt sus în ceruri, sau jos pe pămînt, sau în apele mai de jos decît pămîntul; ca sa-i pui alături de Mine. Să nu-ți faci nici un dumnezeu.”

Dumnezei cu “d” mare sau mic e tot una. Nu poate fi unul bun si altul rau. Nu putem sa-l dezrespectam atat incat sa-l punem alaturi de dumnezei, sa-i dam acelasi nume, si Sa-l chemam domnul zeu.
El spune “sa nu-i faci nici un dumnezeu”. Ni l-a facut Satana de mult timp. L-a numit chiar asa. Iar noi continuam orbi si ne inchinam la el, la un dumnezu cu d mare (ridicol!).

·         Isaia 42:08: Eu sunt יהוה (YAUE), acesta este Numele Meu; şi slava* Mea n-o voi da altuia, nici cinstea Mea, idolilor.

Slava si cinstea Lui YAHWEH nu a fost si nici nu poate fi data la un idol, la un zeu, la un domn zeu. Dar, din pacate, este data.

·         Isaia 52: 4-6: 4. Căci aşa vorbeşte יהוה (YAUE) Eylohim: „Odinioară, poporul Meu s-a coborît să locuiască pentru o vreme în Egipt*; apoi asirianul l-a asuprit fără temei. 5. Şi acum, ce am să fac aici – zice יהוה (YAUE) – cînd poporul Meu a fost luat pe nimic? Asupritorii lui strigă de bucurie – zice יהוה (YAUE) – şi cît e ziua de mare este batjocorit* Numele Meu. 6. De aceea poporul Meu va cunoaşte Numele Meu; de aceea va şti în ziua aceea că Eu vorbesc şi zic: „Iată-Mă!”

In versetele astea vedem ca numele Lui a inceput sa fie batjocorit in timpul in care israelul era in Egipt, cand erau asupriti de asirieni. Si noi de multe ori, numai ca sa placem oamenilor facem ce fac si ei, chiar daca e un lucru rau. Asa si israelul, asa si noi, strigam de bucurie si cat e ziua de mare, batjocorim Numele Lui.

Chiar Tatal ne spune ca numele Lui este batjocorit. De aceea, cine va sti numele Lui, “in ziua aceea” va sti si cine-i vorbeste, caci el zice :  6. De aceea poporul Meu va cunoaşte Numele Meu; de aceea va şti în ziua aceea că Eu vorbesc şi zic: „Iată-Mă!”

Imagineaza-ti ca vine pe pamant un Isus si Yahshuah. In cine ai sa crezi ?

Caci chiar in scriptura ni se spune ca va veni un mantuitor fals. Cine este mantuitorul fals ? Oare nu e Isus, care apare pe icoanele catolice, ortodoxe si a multor culte, chiar si a celor culte care se bat cu Bolovanul in piept ca ei sunt adepti ai Poruncilor, ma refer la Adventisti si Biserica Apostolica de Ziua 7ª, care prin toate revistele sale publica o caricatura de Isus varianta moderna, si care la fel se imbata si preia Invataturile Curvei (Apoc.17:1-2) ?

De ce oare sa ni se tot pomeneasca in Scriptura de numele Lui? Oare mai avem nevoie de multe explicatii? Ti -ai pus vreodata intrebarea, de ce nu ati este ascultata rugaciunea ? probabil din cauza calcarii poruncii, a unei inchinari la un D-zeu imaginar....si nu la Numele care este mai presus de orice Nume.

Doar poporul Lui cunoaste numele Lui, il pronunta si El le raspunde “Iata-ma”.

Ezechiel 36:20: “Cînd au venit printre neamuri, oriîncotro se duceau pîngăreau* Numele Meu cel sfînt, aşa încît se zicea despre ei: „Acesta este poporul lui, ei au trebuit să iasă din ţara lor.”

Numele Creatorului  este  YAHWEH = Sursa si Autorul vietii
Titlul Creatorului este Eylohim = Atotputernicul
Numele Fiului este YAHSHUAH = YAH + SHUAH = YAH Mantuitorul, Salvatorul
Titlul Fiului este HaMashiya=Unsul lui Yah
HALLELUYAH  = HALLELU + YAH = Slava lui YAH

Sa nu ignoram numele Lui. Nu trebuie sa ne luam dupa multime. Sa ne fie frica de ce va spune multimea. Caci ea va vorbi oricum. Daca YAHSHUAH a fost hulit si batjocorit, noi sa nu fim?

Chiar cei care tineau legile, poruncile nu L-au cunoscut, n-au crezut in El. Tot Asa multi spun ca, tinem poruncile, legile, dar putin le pasa de numele Lui. Asta e lipsa de respect. Noi trebuie sa cercetam si sa cautam adevarul. 

Si sa nu uitam ca Satana lucreaza pe aceeasi linie, Si el se pocaieste, se adapteaza la o forma prefacatoare de evlavie, dar ca sa insele. El e cel care a creat toate religiile si el e cel ce conduce Crestinismul, sub numele de Isus Hristos. Chiar si eu am crezut in el. Dar odata ce cunosti numele adevarat al Tatalui nostru si al Mantuitorului nostru, El ne face cunoscut toate siretlicurile lui Satana, ca sa stim si sa nu ne lasam inselati.

Daca nu sunteti primiti bine de catre asa zisi frati, atunci sa nu va mirati, pentru-ca tot asa au procedat Fii neascultarii si in timpul lui Yahshuah :

Daca n-as fi facut intre ei lucrari pe care nimeni altul nu le-a facut, n-ar avea pacat; dar acum le-au si vazut, si M-au urat si pe Mine si pe Tatal Meu. (Ioan.15:24)

Veti fi urati de toti pentru Numele Meu; dar cine va rabda pana la sfarsit va fi mantuit. (Marc.13:13)

"De aceea, bucurati-va, ceruri si voi care locuiti in ceruri! Vai de voi, pamant si mare! Caci diavolul s-a coborat la voi cuprins de o manie mare, fiindca stie ca are putina vreme." (Apoc.12:12)

Cu toata sinceritatea, as vrea ca sa cercetezi si sa vezi toate ca obiectiv si nu subiectiv…pentru ca Tatal Ceresc spune in Apocalipsa 3 cu vers.8-11:

"Stiu faptele tale: iata, ti-am pus inainte o usa deschisa pe care nimeni n-o poate inchide, caci ai putina putere, si ai pazit Cuvantul Meu si n-ai tagaduit Numele MeuIata ca iti dau din cei ce sunt in sinagoga Satanei, care zic ca sunt iudei si nu sunt, ci mint; iata ca ii voi face sa vina sa se inchine la picioarele tale, si sa stie ca te-am iubit. Fiindca ai pazit cuvantul rabdarii Mele, te voi pazi si Eu de ceasul incercarii, care are sa vina peste lumea intreaga ca sa incerce pe locuitorii pamantului.Eu vin curand. Pastreaza ce ai, ca nimeni sa nu-ti ia cununa.  Shalom !!!

Comentarii

  1. Well! ce ași putea să mai spun?...Iov a spus ...Mi-e scîrbă de mine și mă pocăesc în sak și cenușă...Cam așa ar trebui să spună fiecare care a practicat păgînismul de rit creștin mesianic sau iudaic. În adevăr Creatorul YHWH își sacoate mărturie din gura pruncilor. Acum după cele relatate mai sus ...cu ce argument trinitar sau iudaic vei mai veni?. În adevăr dacă această Veste Bună(evanghelie) este acoperită este acoperită pentru cei ce sînt pe calea pierzări ...a căror minte necredincioasă a Orbit-o dumnezeu...al veacului acesta (21) ca să nu vadă strălucirea numelui YHWH , numele mai pe sus de orice nume. Prețul acestei Scvripturi cu nume Sfinte este inestimabil prin valoarea conținutului deși așa cum sa spus scriptura are greșeli de tipar . Mesajul Scripturilor sfinte este mesajul ceresc al celui ceresc ,cu origine cerească și e pentru cei ce sînt cerești ...deci nu din sistemul acesta corupr religios. Pentru mine conținutul Scripturilor Sfinte este o capodoperă cerească pentru romîni secolului 21. Fie ca YHWH să binecuvînteze pe cei ce o citesc și aplică în viață conținutul sacru al Scripturilor cu Nume Sfinte și de asemeni cei ce au transpirat ca aceasta să iese la lumina tiparului.

    RăspundețiȘtergere
  2. UN NUME SINGUR SFÎNT
    Ce nume minunat avem
    Suntem din cei mai fericiți
    Călăuziți de Duhul său
    Izrailul nou am devenit.

    Numele Yaue e cel ce sînt
    Nu la mulți li sa descoperit
    Învățătorii mulți ce-s falși
    De duhul Sfînt sunt lepădați.

    Yașua de prouroci vestit
    În numele lui Yaue a venit
    Numele de îngerul ce sa dat
    În nume de ido la trnsformat .

    Cinstid pe tatăl și pe fiul
    Înfăptuind sfînta Lui Voe
    Să nu rostiți nume de idol
    Care vă ține în rătăcire .
    Un singur nume nea fost dat
    Care cu Yaue ne-a împacat
    Si toți acei ce a fost primiți
    Prin Yașua sunt mîntuiți

    RăspundețiȘtergere
  3. VESTEA CEA BUNĂ A LUI YAȘUA
    Ferice de cei prigoniți pentru neprihănirie căci a lor este împărăția cerurilor.
    De aceia dați-vă și voi toate silințile ca să uniți cu credințaa voastră fapta: 2-Petr1 .
    Ce este fapta?Cdința fără faptă e moartă.Fapta este taina evlavie ascultarea de Toră , Yașua a zis : că binele este unul singur :și acest bine este Eylohim care se manefestă în legia, poruncile ,și rînduelele Lui.Și copii lui Yaue care au o minte sănătoasă ascultă de ia , și cănd începi să trăești după voia Lui, neapărat vei fi prigonit. Și copii lui Eylohim sun cel mai mult prigoniț de religia falsă și lucrători cei răi.Yaue la Pritce 8: 12 spune.Eu, Înţelepciunea, am ca locuinţă mintea, şi pot născoci cele mai chibzuite planuri.
    Taina fărădelegii este neascultarea de Toră duhul împotriviri a religiei falsă reprezintă strausul ,care își ascunde capul în necip,căi lipsit de înțelepcune. Cei ce au o minte stricată sunt cei care prigonesc pe cei se se află sub taina evlavie .Cpii lui satan are scopul să ascundă de la copii lui Yauă Tora ca pe urmă și nici pe Mîntuitorul nu le va trebui.
    Copii lui Eylohim primesc cu bucurie toate ocările și bătjocurile pentu adevăr ,cum citim la 2 Cor 6:9. ca nişte necunoscuţi, măcar că suntem bine cunoscuţi; ca unii care murim, şi iată că trăim; ca nişte pedepsiţi, măcar că nu suntem omorâţi;
    ca nişte întristaţi, şi totdeauna suntem veseli; ca nişte săraci, şi totuşi îmbogăţim pe mulţi; ca neavând nimic, şi totuşi stăpânind toate lucrurile. Yaue să vă trimată harul Lui .Shalom

    RăspundețiȘtergere






  4. A CUI ESTE MERITA
    A cui este merita că Yaue ma primit
    Cînd eram in întuneric de lumină lipsit
    De frica robie morți tu mai mîntuiti
    PeYașua darul sălvării ce mia oferit.

    A cui este merita că mai luminat
    Să merg cu îndrăznială și ne înfricat
    Să numi fie frică de moarte ocară
    De autorităi oameni răi și închsoare.

    A cui este merita să aleg calia ce bună
    În bătjocură și ocară să lupt întruna
    Părăsind slava lumi socotind totul goană
    Mergînd după El mulțumind dîndi slavă .

    A cui este merita –în grea suferință
    Cînd nai apărare și lipsit de cinste
    Ca pe puțin tim să trec focul răbdării
    Să fii găsi bun și-n El să ai plăcere .

    Dar cei îngînfați cu un duh de măndrie
    Find concreți în a lor proastă slugire
    Respingînd ce e sfănt ,făcînd faptele firi
    Ei sau judecat pentru vec la peire .





    .
























    .















    RăspundețiȘtergere
  5. alo, alo... Dumnezeu este corespondetul greco-latin (in limba greaca a fostscris Noul Testament) pentru Yahweh al VT..asa ca nu blasfenia si lega numele Dumnezeului crestinismului de zeii pagani!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ANTICRISTUL

    Trăim în zilele din urmă,
    Cu zbucium și cu-ngrijorări,
    Neavînd speranță ce va aduce mâine,
    În duh fără nădejde-n ajutorul Său

    Satan a făcut mii de secte
    Dezbinând adevărul în părticele,
    Punând un gard înalt și cu pericol,
    Să rupă împărtășirea fraților

    Calea spre Yaue e numai una
    Nivelul cunoștinței diferit
    Numai să-ndepărtăm ura, trufia,
    Prin darul sfânt să ne zidim.

    Duhul de-antichrist deja-i la culme
    1Făcând ruptură în lege, adevăr
    În loc de-a cinsti cuvântul din Biblie
    Au respins Legiuitorul și pe Fiul Său.

    Întreaga omenire în nelegiuire geme
    Eșiria din inpas e Yaue Elohim
    Se cere recunoștință, întoarcere laYaue
    De-a schimba ceva, depinde și de noi

    Elohim cheamă: de-a urma a Lui cale
    De orice cale-a lumii să ne depărtăm
    Condiția: asculta aduce binecuvântare
    Tot ce-i contrar e duh rătăcitor

    Când haos, întuneric ne-înconjoară
    Când parțial se cere să ne hotărâm,
    Mână de drept și o credință tare
    De-a obține biruință, și să fim izbăviți.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da ai dreptate ANONIM ..numele Dumnezeului crestinismului
    În adevăr numele Dumnezeului Creștinismului este SATAN ..la acesta se închină creștini ...chiar și buni creștini
    Chiar dacă nu-i face păălăcere unui anumit TEOLOG din CLUJ Tot lui Ha Șatan se închină cît timp susține trinitatea .
    Cum explici tu TEOLOG din CLUJ și Mesianic în biblia ta puricată Cornilescu Luca 22 v 7-8
    Deci Isus al tău a trimis ucenici lui în ZI DE SĂRBĂTOARE să facă lucru ...să pregătească Pesach???
    Nu-mi răspunde mie ...răspundeți ție însuși Teolog de duzină .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt crestin ortodox dar ordodoxia si catolicismul sunt religii pagane numai daca te gandesti ca 25 decembrie nu este o sarbatoare biblica si nasterea mantuitorului, un om normal si cu frica celui prea inalt(creatorul) ar trebuii sa se intrebe pe sine -oare practic ce este scris in scripturi , sunt pe urmele celui ce m-a rascumparat din moarte prin sangele lui sfant? fiecare om trebuie sa se cerceteze el singur.

      Ștergere
  8. UN SINGUR NUME SFÎNT
    Ce nume minunat avem
    Suntem din cei mai fericiți
    Călăuziți de Duhul său
    Izrailul nou am devenit.

    Numele Yaue Cel ce sînt
    Nu la mulți li sa descoperit
    Învățătorii mulți ce-s falși
    De duhul Sfînt sunt lepădați.

    Yașua de prouroci vestit
    În numele lui Yaue a venit
    Nume Mîntuitor ce i sa dat
    În nume de zeu i la chimbat .

    Cinstindumă ca Tată prin Fiul
    Înfăptuind sfînta Mia voe
    Să nu rostiți nume păgîne
    Care vă despartă de Mine .

    Un singur nume nea fost dat
    Care cu Yaue ne-a împacat
    Si toți acei ce a fost primiți
    Prin Yașua sunt mîntuiți

    RăspundețiȘtergere
  9. DECI CUM SCSRIE AICI LA DV NETANIAHU ABAS SI JON KERY SAU INTELES SA FACA PACEA DESCRISA DE BIBLIE IN DANIEL 9 CU 27 IN APRILIE 2014 DECI MAI INTI VA VENI ADEVARATUL MESIA ISUS HRISTOS PENTRU-------RAPTURE SPUNETI LA CIT NNNMAI MULTI SI PE ADRESE PE INTERNET MAX MEDIA PESTE TOT IATA MIRELE VINE VA MULTUMESC PENTRU CE SCRIETI ESTE MANA CEREASCA PAVEL

    RăspundețiȘtergere
  10. APRILIE 2014 JON KERY SI NETANIAHU SAU INTELES PENTRU PACEA GLOBALA ARATATA IN DANIEL 9 CU 27 DECI ---------RAPTURE ESTE INAINTE SI IMINENTA DATI DE VESTE LA CIT MAI MULTI ACESTE INFORMATI

    RăspundețiȘtergere
  11. Religia cu ramificatiile ei ,desigur ca se vor uni ,intr-un singur punct, Acela sa lupte impotriva lui YHVH A REGELUI SAU YAȘUA SI impotriva Imparatiei Sale.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim12 februarie 2014, 14:48... Nu mă leg de altceva doar de Ta : ADEVARATUL MESIA ISUS HRISTOS PENTRU-------RAPTURE SPUNETI LA CIT NNNMAI MULTI

    Well!...isus hristos NU este adevăratul Mașia(Mesia) isus hristos este AntyHaMașia...deci FALSUL care se dă drept originalul. Isus Hristos este invenția catolicismului creștin și dumnezeu în veacul acesta este un IDOL la care se închină creștini și uni mesianici.
    Cît despre Rapire ...pardon a fost de DOUĂ ori pînă acum ..dar nimeni na zburat nicăeri.
    Dani-Yah(Daniel) 9:27 nu are de aface cu persoanele enumerate de tine .
    27. El va face un legămînt* trainic cu mulţi timp de o săptămînă**, dar la jumătatea săptămînii va face să înceteze jertfa necurmată şi darul de mîncare, şi pe aripa urîciunilor idoleşti♦ va veni un pustiitor, pînă va cădea asupra celui pustiit prăpădul♦♦ hotărît.”
    Ce are a face John Kery și Abbas cu Jertfa Necurmată?
    Cît despre urîciunile Idolești ..e corect și unul și altul se închină la idolul Isus sau mohamed
    care de altfel e tot un drak.
    Mai pune mîna pe Scripturi și cercetează cum stau lucrulile ..Uită-te mai puțin la filmulețe că văd că cu asta te hranești.

    RăspundețiȘtergere
  13. BUCURAȚIVĂ ÎNTRUNA

    1Mă bucur că-s rascumpărat ,
    În duh și minte luminat:
    Eu pot sălta de bucurie,
    Că omul vechi ,a fost sălvat .

    2.Îs fericit că mai chimbat,
    De cei scîrbos și întinat,
    De viața ce-mi da întristare,
    Mă bucur că- s eliberat.

    3 Mă bucur că m -ai ridicat,
    Ca să fiu, fiu de împărat,
    Mai înzestrat cu lucruri scumpe ,
    Ca să ajut pe cei săraci.

    4 Mă bucur că pot să te laud ,
    Cu dragoste și darnicie,
    La morții să le duc vestea bună,
    Ca să primiască fericire .

    5 Mă bucur și prin suferință,
    De cei ce sunt bătjocurit ,
    Eu nu cîrtesc ,dar cu voință ,
    Mai curat, bun, ca să devin .


    6 Mă bucur pentru roada sfîntă,
    În faptă so pot demonstra,
    Ca să ating desăvărșirea,
    E să ascult de voia Ta .

    7Ce bucurie și încredințare,
    Îmi spune simțul, inima ,
    În orce zi și orce clipă,
    Aștept cu dor venirea Ta.

    SĂ TE BINECUVÎNTEZE

    Să te binecuvînteze Elohim
    În calea de sălvare,
    Ca toți cei ce sut întristați
    Să aibă alinare

    Să te binecuvînteze Elohim
    Cu viață de biruință
    În Duh ca să poți triumfa
    Pentru sfînta credință

    Să te binecuvînteze Elohim
    În viața de slujire
    Ca darul care ai primit
    Fără perderi să fie

    Să te binecuvînteze Elohim
    Cu îndelungă răbdare
    Ca viata pînă la sfîrșit
    Să fie o binecuvîntare
    Să te binecuvînteze Elohim

    RăspundețiȘtergere
  14. Toata lumea crestina greseste dvs nu

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Atunci si cei ce se tem de Yahweh au vorbit adesea unul cu altul; Yahweh a luat aminte la lucrul acesta si a ascultat; si o carte de aducere aminte a fost scrisa inaintea Lui, pentru cei ce se tem de Yahweh si cinstesc Numele Lui.(Maleahi 3)